søndag 7. juni 2015

Kva eg synast om boka: "Nød"

Hei, her er eg igjen~ :P

I dag så skal eg snakke om kva eg synast om den boka eg las i denne terminen. :) Eg las boka "Nød" av Are Kalvø. For å vere heilt ærleg så ble eg ganske skuffet over ho. Are Kalvø skriv bestandig så morosamt, men denne boka falt ikkje i smak hos meg. Det var veldig synd sidan eg gledet meg så til å lese... Men kvifor likte eg ho ikkje?

Jau, boka var interessant i starten men det gikk tregere etter kvart. Tilslutt måtte eg rett og slett berre stoppe fordi ho ble så kjedelig... Så eg fullførte ikkje lesinga ._.' Det ble for mykje dveling på hovudpersonen sin dårlege samvit, og tidligere kjæraste... Eg vil ikkje anbefale å lese ho, om du ikkje liker bøker som er treige å lese. Hehe~ Men eg seier ikkje at den ikkje var morosam i enkelte parti, for eg flira godt når dei fortel om de teite tingane dei gjorde :P

Det er jaggu berre 2 veker til sommerferien! Så det vil nok ikkje komme noke meir fra meg på ei stund (sikkert ikkje før til høsten), så vi snakkast seinare! :D


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar